Sajam u Kelnu sa domaćim džemovima, sokovima, vinima i drugim proizvodima iz SRBIJE

Foto: pixabay.com

Foto: pixabay.com

Širok asortiman proizvoda iz Srbije počev od meda, džemova i slatkiša, preko sokova, vina i rakija do čuvenog srpskog ajvara, sušenog i liofilizovanog voća, dečije hrane i mlečnih proizvoda, biće predstavljen posetiocima predstojećeg Međunarodnog sajma prehrambene industrije ANUGA koji se od 9. do 13. oktobra održava u Kelnu.

Uz podršku Privredne komore Srbije (PKS) i Razvojne agencije Srbije (RAS), srpske kompanije sedmi put će promovisati svoju izvoznu ponudu na dva nacionalna štanda jednom za proizvođače gotovih proizvoda i drugom na kome će biti predstavljeni smrznuti proizvodi.

Na Nacionalnom štandu gotovih proizvoda izlaže 14 naših firmi: CMANA, Krnjevo; ZDRAVO ORGANIK, Selenča; INTERFOOD 60, Čačak; NATURA GUSTO, Paraćin; BG PRODUKT 1996, Kruševac; MLEKARA ŠABAC; BUDIMKA, Požega; VAN DRUNEN FARMS EUROPA, Banatsko Karađorđevo; SANUM PER FRUCTUS, Kragujevac; VINO KALEM, Velika Drenova; FABRIKA DEČIJE HRANE, Dobanovci; FLAMA FRUCTIS, Jazak; MEDELA, Vrbas; TISACOOP, Kanjiža.

Na drugom nacionalnom štandu predstaviće se 13 kompanija sa asortimanom smrznutog voća i povrća: PIK BEČEJ; FRIKOM, Beograd; ITN GRUP, Zemun; VOĆAR, Svilajnac; MASTER FRUIT, Beograd; MASLI, Leskovac; FRIGLO, Sutjeska; FRIGO-PAUN, Požega; EURO FRIGO, Požega; LAKI, Arilje; SWEET HOUSE EXCLUSIVE, Sopot; MIRAX AGRAR, Beograd; BMN MALINAS, Požega.

-Cilj nastupa naše privrede na ovom najvećem prehrambnom sajmu u Evropi jeste promocija i povećanje izvoza iz Srbije na tržište Nemačke i cele Evropske Unije. Ovogodišnja ANUGA biće održana u hibridnom formatu, koji podrazumeva učešće izlagača na sajmu uživo, ali i na digitalnoj platformi Anuga@home koja će biti aktivna do kraja godine i služiće kao jedinstvena mreža za povezivanje svih izlagača i posetilaca sajma, objašnjava Zorana Delić iz Privredne komore Srbije.

Ova manifestacija, po njenim rečima,  pruža mogućnosti srpskim kompanijama da se upoznaju sa novim proizvodima, tehnologijama i svetskim trendovima u prehrambenoj industriji, upoznaju nove dobavljače za evropsko i druga inostrana tržišta, sagledaju svoju poziciju u odnosu na tržišnu utakmicu i konkurenciju.

Sve inovacije, najnoviji trendovi u industriji hrane, zanimljive činjenice o budućnosti prehrambene industrije biće predstavljene tokom pet dana trajanja sajma.

Manje šećera, manje veštačkih sastojaka, zamenska mesa i alternativni proteini, super hrana, bez glutena, korišćenje drevnih žitarica i više biljnih i prirodnih aroma, samo su neki od trendova o kojima će se više čuti na sajmu u Kelnu.  

ANUGA je najveći svetski međunarodni sajam prehrambene industrije i najznačajniji za sve proizvođače i izvoznike hrane širom sveta. Održava se svake druge godine u Kelnu, u sajamskom prostoru KELN MESE (Koelnmesse GmbH) površine 284.000m². U 2019. godini 7.972 izlagača iz više od 100 zemalja predstavilo je svoje proizvode pred više od 170.000 posetilaca iz 200 zemalja sveta.

Sajam čini deset tematskih celina odvojenih po paviljonima – gotovi proizvodi, mleko i mlečni proizvodi, smrznuti proizvodi, meso i mesne prerađevine, alkoholna i bezalkoholna pića, topli napici, pekarski proizvodi, organski proizvodi i anuga kulinarski koncept.

Agroinfo.rs/agrosmart.net

Sajam u Kelnu sa domaćim džemovima, sokovima, vinima i drugim proizvodima iz SRBIJE

Komentari

Ostavi komentar

Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.


Повезане вести

Dobrobiti organske hrane su višestruki, ali je veoma važno da budemo više informisani o tome kako da razlikujemo organske proizvode od onih koji su proizvedeni na konvencionalni način.

Cene proizvođača proizvoda poljoprivrede i ribarstva u januaru 2021. godine, u odnosu na isti mesec 2020. godine, povećane su za 7,4%, saopšteno je iz Republičkog zavoda za statistiku.

Fond za inovacionu delatnost raspisao je javni poziv za dodelu bespovratnih sredstava za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija u okviru Programa ranog razvoja i Programa saradnje nauke i privrede.

Cene proizvođača proizvoda poljoprivrede i ribarstva u avgustu 2020. godine, u odnosu na isti mesec 2019. godine, povećane su za 4,1%, objavio je Republički zavod za statistiku.

Dok Austrija ovih dana uvodi zabranu upotrebe ozloglašenog herbicida glifosata, u Srbiji se ovaj preparat koristi u značajnim količinama. Nema izgleda da će se to u skorijoj budućnosti promeniti.

Nije samo pandemija koronavirusa smanjila izvoz srpskog voća i povrća, jačanje ”patriotske poljoprivrede“ koja podrazumeva zatvaranje najrazvijenijih tržišnih zemalja u svoje granice uticaće negativno na izvoz iz Srbije

Речник израза за људске особине и карактере

Временска прогноза

Курсна листа

Анкета