Konzumiranjem ove 3 namirnice ćete brže doći do preplanulog tena

Foto:unsplash.com

Foto:unsplash.com

Pogledajte šta treba da uvrstite u svoju ishranu kako biste što pre pocrneli

Leto je već počelo, a samim tim i sezona preplanulog tena. Svi mi imamo utisak da lepše izgledamo ako smo preplanuli. Garderoba može lepše da stoji, delujemo mršavije, a i osećamo se bolje u svojoj koži. Neki ljudi provede mnogo vremena na suncu, pokašavaju da iskoriste svaki zrak kako bi im koža što više pocrnela. Pored mazanja preparata koji privlače sunce, pokušajte da pripremite svoje telo iznutra. Konzumiranje ovih namirnica će vam u tome pomoći.

Šargarepa

Za nju ste već verovatno i znali. Šargarepa je najefikasnija hrana koja pomaže u tamnjenju. Puna je betakarotena koji je odličan za ten i pomaže koži da dobije lepu letnju nijansu. Mnogi preparati koji se koriste za ubrzavanje tamnjenja kože, upravo sadrže ovaj sastojak, ali je uvek bolje uneti ga na prirodan način. Što više šargarepe unesete, više ćete pocrneti. Možete napraviti i sok od ovog povrća i piti ga pre odlaska na sunce ili za vreme sunćanja.

Jaja

Jaja su bogata kalcijumom, selenom, vitaminima A, B i D, što ih čini izuzetno zdravim za ceo organizam. Ovi sastojci zadržavau betakaroten u sistemu, što znači da se vaša preplanulost neće izgubiti brzo po povratku sa letovanja. 

Kelj

Sadrži mnogo nutritivnih svojstva. Ovo povrće takođe je bogato i betakarotenom. Konzumiranje kelja u letnjim mesecima, učiniće vaš ten blistavim i bronzanim. Najbolje bi bilo da ga jedete u kombinaciji sa šargarepom, kako biste što brže postigli željene rezultate.

 

Konzumiranjem ove 3 namirnice ćete brže doći do preplanulog tena

Komentari

Ostavi komentar

Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.


Повезане вести

Žitište ima svoj jedinstveni festival - Pile fest. Manifestacija koja je posvećena živinarstvu i proizvodima od živine, održana je 16. put a njen zaštitni znak jeste priprema a potom i degustacija najveće kajgane na ovim prostorima.

Jaja subogata proteinima. Svako jaje sadrži 6,28 g proteina, vitamine A, B2, B12, B5, D i E.

Srbija je danas izvezla prve količine svežih jaja u Albaniju, rečeno je Tanjugu u Ministarstvu poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva.

Liker od jaja takođe može biti veoma koristan i pomoći u prevenciji i lečenju mnogih zdravstvenih tegoba, naročito zato što se pravi od žumanaca

Karoten je važan jer iz njega nastaje vitamin A, odgovoran za zdravu kožu i to posebno suvu, kao i nokte i kosu.

Vitamin B12 (Cijankobalamin) je hidrosolubilni vitamin. Izvori ovog vitamina su gotovo isključivo namirnice životinjskog porekla. U ljudskom organizmu deponovan je u jetri

Речник израза за људске особине и карактере

Временска прогноза

Курсна листа

Анкета